Tips om het meeste uit jouw LinkedIn pagina te halen

Sociale netwerken maken nu deel uit van ons dagelijks leven. We gebruiken ze om te communiceren met onze vrienden, om foto’s van momenten en ervaringen uit ons dagelijks leven te delen, maar ook om werk te vinden, contact te leggen met onze collega’s en wellicht om nieuwe klanten voor ons bedrijf te zoeken.

Dus heb je een bedrijf of een bedrijf of ben je freelancer en ben je op zoek naar advies over hoe je een bedrijf op LinkedIn kunt promoten, dan ben je hier aan het goede adres.

Open en beheer een pagina op LinkedIn om een ​​bedrijf te promoten

De eerste stap om het potentieel van dit sociale netwerk te benutten, is het openen van een bedrijfspagina via LinkedIn marketing. Hierdoor kun je gevonden worden door klanten en branche-experts, maar ook om de pagina te kunnen koppelen aan de profielen van je medewerkers.

Het is ook mogelijk om de showcasepagina’s te openen, of pagina’s die gelinkt zijn aan de bedrijfspagina, specifiek voor bepaalde producten en diensten. Er kunnen maximaal 10 verschillende showcasepagina’s worden gemaakt , die aan dezelfde bovenliggende pagina zijn gekoppeld. Het wordt aanbevolen om ze te gebruiken om verschillende doelen te raken. Als je misschien producten verkoopt met verschillende merken of die verschillende doelen halen, dan is het beter om voor elk een showcasepagina te gebruiken.

Onthoud ook dat het via de bedrijfspagina mogelijk is om bezoekers naar de bedrijfswebsite te sturen. Hoe? Door de link naar de site op jouw LinkedIn-bedrijfspagina te plaatsen.

Gebruik LinkedIn om een ​​bedrijf te sponsoren en om leads te genereren

LinkedIn marketing is de professionele tool bij uitstek voor digitale marketing in het professionele veld. Het is de meest precieze tool om potentiële klanten te benaderen op basis van criteria met betrekking tot beroepen en vaardigheden. Om deze reden is het bijzonder geschikt om een ​​bedrijf te promoten in de B2B-sector, maar ook voor B2C.

Gezien de kracht van de tool zou het verkeerd zijn om na te denken over de kosten van LinkedIn marketing voor bedrijven. Het zou juister zijn om marketingacties als een investering te beschouwen, aangezien elke actie een resultaat moet opleveren. ook zuinig.